strona główna | mapa strony | kontakt

ZAKRES NAPRAW SZYB SAMOCHODOWYCH I KLOSZY ŚWIATEŁ

Naprawiając szyby i klosze lamp oszczędzamy pieniądze na droższej wymianie. Przy naprawie szyby czołowej odnosimy podwójną korzyść: oszczędzamy znaczne pieniądze w porównaniu z wymianą i zachowujemy fabrycznie zamontowaną szybę. To ważne, mając na uwadze jej rolę w samochodzie, bowiem obecnie szyba czołowa:

  1. Jest elementem konstrukcyjnym samochodu, dlatego musi być bardzo pewnie i mocno zespolona z karoserią klejem o specyficznych właściwościach,
  2. Stanowi zaporę dla poduszek powietrznych przy zderzeniu, przejmując od nich potężne siły dynamiczne,
  3. Jest ochroną przed warunkami atmosferycznymi i pędem powietrza, zapewniając komfortową widoczność (pełną przejrzystość).

Szyba fabryczna to pewność jej jakości i mocowania - wynika to z badań i homologacji pojazdu. Klient przy wymianie z reguły wybiera tą najtańszą (czyli gorszą), a taka np. bardzo łatwo się rysuje; kiedy się rozwarstwi lub pęknie trudno będzie ją zareklamować. Z kolei za markową musi sporo dołożyć, a nie zawsze pozna, co mu zamontowano i czy prawidłowo. Przy naprawie nie mamy tych dylematów, odnosząc kilka korzyści na raz: oszczędzamy pieniądze, zachowujemy pewność jakości i jeździmy bezpiecznie.

Zakres usług dla szyb uszkodzonych* obejmuje:

  1. Klejenie pęknięć zewnętrznej warstwy (tylko szyby warstwowe, z zasady czołowe)
    czytaj więcej >
  2. Nakładanie powłok hydrofobowych z wykorzystaniem nanotechnologii
    przeczytaj o ulepszaniu szyb >

Zakres usług dla kloszy*** świateł obejmuje:

  1. Usuwanie rys, smug, zmatowień z plastikowych kloszy reflektorów i innych świateł pojazdu (wszystkie tworzywa)
    dowiedz sie więcej >

* Określenie "szyba uszkodzona" stosuje się umownie dla szyb z miejscowymi pęknięciami lub głębszymi zarysowaniami, podczas gdy jej pozostała powierzchnia jest w dobrym stanie.
*** do polerowania nie jest potrzebny demontaż kloszy lub lamp z pojazdu